انواع گزارش گیری در یوچک کدام است؟
در سامانه نظرسنجی یوچک میتوانید به چند روش گزارش گیری کنید گزارشگیری دادههای خام که بر روی داشبورد یا به صورت اکسل یا فایل PDF دانلود میشود و یا به صورت نمودارهای قابل تحلیل همچنین از ابزارهای هوش مصنوعی ما جهت تحلیل پاسخنامههای به دست آمده و یا تحلیل احساسی متن میتوانید استفاده کنید
گزارشات نموداری در یوچک چگونه است؟
شما در قسمت گزارشات نموداری میتوانید انواع نمودارها را بر اساس نوع سوالی که دارید، گزارش گیری نمایید. بسته به اینکه نوع سوال شما چیست نوع نمودار میتواند متفاوت باشد برای سوالات باز به صورت دیتاگرید یا جدولی و برای سوالات بسته به صورت بارچارت و یا پای چارت و یا نمودار خطی میتوانید گزارش گیری نمایید.
چگونه با هوش مصنوعی پاسخنامه ها را تحلیل کنیم؟
یکی از ابزارهای مفید که میتواند خیلی کمک کند تا به سرعت پاسخنامه های جمع آوری شده را تحلیل کنید استفاده از تحلیلگر هوش مصنوعی میباشد شما توسط این تحلیلگر با ارائه یک توضیح خلاصه در مورد پرسشنامه خود و فشردن یک کلید به هوش مصنوعی اجازه میدهید تا پاسخنامههای جمع آوری شده شما را تحلیل کرده و نتیجه آن را در قالب یک متن خلاصه و یک داشبورد شامل نمودارهای پاسخنامه ها به شما تحویل دهد.
دانلود اکسل از پاسخنامه ها چگونه است؟
در قسمت گزارشها قسمت پاسخنامهها کلیه دادههای به دست آمده را میتوانید در قالب اکسل دانلود نمایید در حالت اکسل با جزئیات کلیه گزینهها به صورت تفکیک شده در ستونهای متفاوت میباشد که بتوانید آن را به راحتی در نرمافزارهای دیگر همچون SPSS ایمپورت کنید. فایل اکسل شما هر چقدر طولانی باشد و تعداد پاسخنامههای بیشتری در آن قرار گیرد احتمال دارد زمان دانلود و تهیه آن طول بکشد .
دانلود PDF از پاسخنامه ها چگونه است؟
یکی دیگر از روشهای گزارشگیری خروجی pdf از پاسخنامهها میباشد در این روش کلیه پاسخنامهها به ترتیب و به صورت پشت سر هم در یک فایل pdf به شما تحویل داده میشود تا بتوانید آن را چاپ و یا با دیگران به اشتراک بگذارید .
فیلتر نویسی بر روی گزارشات چگونه است؟
فیلتر نویسی یکی از ابزارهای بسیار کاربردی جهت تحلیل دادهها میباشد اینگونه که شما به راحتی میتوانید پاسخها را متناسب با گروههای مد نظرتون دستهبندی کنید و فیلترهای پیچیده بر روی حجم زیادی از پاسخها قرار دهید فیلتر سازی به صورت نموداری یا دانلود اکسل دادهها رو به صورت تفکیک شده دریافت کنید همچنین یکی دیگر از فیلترهایی که میتوانید بر روی دادههای خود قرار دهید فیلتر کردن زمان میباشد.
گزارش گیری با استفاده از تگ گذاری در یوچک چگونه است؟
در زمانی که میخواهید پرسشنامه خود را منتشر کنید میتوانید برای انواع انتشار خود تگ معرفی کنید اینگونه پاسخنامههایی که از کانالهای مختلف دریافت میکنید دستهبندی میگردند و میتوانید آنها را با همدیگر مقایسه کنید یکی از مثالهایی که از امکان تگ گذاری استفاده میکنند فروشگاههای زنجیره ای هستند که شعبات زیادی در شهرها و استانهای مختلف دارند و با روش تک گذاری میتوانند به صورت گروهی شعبات آن را گزارش گیری کنند.
گزارش گیری بر روی نقشه در یوچک چگونه است؟
یکی از روشهای گزارشگیری که در تحقیقات میدانی بسیار میتواند بسیار مفید است گزارشگیری بر روی نقشه میباشد در این نوع گزارشگیری پرسشگر در محلی که پرسشنامه را پر مینماید موقعیت جغرافیاییش ثبت میشود و با کمک امکان فیلتر نویسی میتوان بر اساس رنگ بندی آنها را دستهبندی کرد. این نوع گزارش بسیار برای امور تحقیقات بازار و افکارسنجی کاربردی میباشد.
چگونه با هوش مصنوعی پاسخنامه های متنی را دسته بندی کنیم؟
هوش مصنوعی میتواند پاسخهای متنی را بر اساس موضوعهایی که به آن داده میشود تفکیک کنند برای مثال شما هزاران کامنت دریافت کردید و میخواهید آنها را بر اساس موضوعشان (برای مثال قیمت محصول، برخورد پرسنل و غیره) دستهبندی کنید. ابزار تحلیلگر سوالات متنی یوچک مبتنی بر هوش مصنوعی میباشد و این قابلیت را میدهد که پاسخهایتان را بر اساس موضوعهایی که به آن میدهید دستهبندی کند.
چگونه با هوش مصنوعی پاسخنامه های متنی را تحلیل احساسی کنیم؟
یکی از ابزارهایی که با آن میشود پاسخنامههای متنی را گزارشگیری کرد ابزار هوش مصنوعی تحلیل احساس است که توسط آن میتوان نظر های مثبت و نظرهای منفی را از همدیگر تفکیک کرد همانطور که میدانید در بسیاری از مجموعهها تعداد زیادی بازخورد دریافت میشود که دسته بندی کردن آنها از لحاظ منفی یا مثبت بودن کار بسیار وقتگیری میباشد این ابزار به این مجموعهها کمک میکند تا پاسخنامههای خود را با یک کلید تفکیک کنند.