هدف از انجام تحقیقات بازار چیست؟ 

هدف از انجام تحقیقات بازار چیست؟

هدف از تحقیقات بازار به‌دست آوردن اطلاعاتی است که به تصمیم‌گیری درباره توسعه محصولات و خدمات جدید کمک می‌کند. امروزه اکثر مشتریان تحقیقات خود را قبل از خرید محصول و به شکل آنلاین انجام می‌دهند. با توجه به هزینه‌های بالا و رقابت شدید، مدیران و تیم‌های بازاریابی نیاز به روش‌های کم‌هزینه‌تر و دقیق‌تری برای گردآوری اطلاعات موردنیاز خود دارند. یکی از مناسب‌ترین روش‌ها برای گردآوری اطلاعات بازار، استفاده از نظرسنجی‌های آنلاین است.

  • انجام تحقیقات بازار
  • مدیریت و سازماندهی پرسشگران
  • برگزاری نظرسنجی از طریق ایمیل و SMS
  • برگزاری نظرسنجی در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های مختلف
  • توسعه بازار: تحلیل بازارهای جدید، تجزیه و تحلیل محصولات و خدمات جدید و …
  • شناخت مشتری: رضایت سنجی، میزان وفاداری مشتریان، اطلاعات تکمیلی مشتریان و …

دقیق‌ترین اطلاعات در سریع‌ترین زمان

دقیق‌ترین اطلاعات در سریع‌ترین زمان

یوچک راهکاری هوشمند برای جمع‌آوری و تجزیه‌وتحلیل سیستماتیک و هدفمندِ اطلاعات بازار هدف، رقبا و عملکردهای درون‌سازمانی است. امکان طراحی پرسشنامه‌های آنلاین، به اشتراک‌گذاری آنها با استفاده از ارسال لینک‌های نظرسنجی از طریق ایمیل، SMS یا استفاده از کیوسک‌ها و اپلیکیشن نظرسنجی یوچک از قابلیت‌هایی است که شما را در انجام یک تحقیق بازار جامع یاری می‌کنند.

شما به‌سادگی می‌توانید حتی بدون دسترسی به اینترنت، داده‌های موردنیاز خود را گردآوری کنید. بدون محدودیت زمانی و مکانی و به‌صورت لحظه‌ای گزارش‌های موردنیاز خود را دریافت کنید و هوشمندانه تصمیم‌گیری کنید.

  • آنلاین پرسشنامه بسازید
  • دقیق گزارش‌گیری کنید
  • هوشمندانه تصمیم بگیرید

هلدینگ زر

هلدینگ زر

هولدینگ زر یکی از شرکت‌های فعال در حوزه تحقیقات بازار می‌باشد، که توسط تعداد زیادی پرسشگر در سراسر کشور در حال جمع‌آوری اطلاعات از پایانه‌های فروش می‌باشند و به‌صورت مرتب وضعیت بازار و رقبا و محصولاتشان را بررسی می‌کنند. این مجموعه با استفاده اپلیکیشن مخصوص پرسشگر و پلتفرم آنلاین Ucheck بستری جهت مدیریت و بازرسی پرسشگران و همچنین دریافت گزارشات تحلیلی برایشان مهیا کرده است و در مدت‌زمان کوتاهی موفق به کاهش هزینه‌های عملیاتی اجرای تحقیقات میدانی و افزایش نرخ مشارکت جامعه شده است.

نمونه پرسشنامه تحقیقات بازار

نمونه‌هایی از پرسشنامه‌های مربوط به بخش منابع انسانی را در این قسمت مشاهده می‌کنید.

lp/123

مقالات

چگونه پرسشنامه آنلاین سفارش اینستاگرام ایجاد کنیم؟

چگونه پرسشنامه آنلاین سفارش اینستاگرام ایجاد کنیم؟

۲۸ آذر ۱۴۰۳
کسب‌وکارهای کوچک و متوسط اکنون می‌توانند محصولات خود را از طریق انواع پرسشنامه آنلاین‌ رسانه‌های اجتماعی به مشتریان تحویل دهند. این به معنای دسترسی به طیف گسترده‌ای از مشتریان برای افرادی است که قبلاً فقط در فروشگاه‌های فیزیکی خود فرصت…
درخواست شرکت در نظرسنجی

درخواست شرکت در نظرسنجی

۲۷ آذر ۱۴۰۳
درخواست شرکت در نظرسنجی یکی از ابزارهای موثر برای جمع‌آوری اطلاعات و نظرات جامعه هدف است. این روش نه‌تنها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا به بازخورد دقیق و واقعی از مشتریان یا کاربران خود دست یابند، بلکه فرصتی برای تقویت…
چگونه یک پرسشنامه آنلاین دعوت‌نامه رویداد ایجاد کنیم؟

چگونه یک پرسشنامه آنلاین دعوت‌نامه رویداد ایجاد کن...

۵ آذر ۱۴۰۳
امروزه، پرسشنامه آنلاین دعوت‌نامه رویداد به عنوان گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه‌تر و قابل سفارشی‌سازی در مقایسه با کارت‌های دعوت، به ابزاری موثر برای مدیریت رویداد تبدیل شده است. این ابزار مدیریت رویداد چه جلسات بین‌المللی، دعوت‌نامه‌های تجاری یا دورهمی‌های دوستانه را ساده‌تر می‌کند. با…