فرایند انجام یک تحقیقات میدانی چگونه است؟

فرایند تحقیقات میدانی معمولاً برای افکارسنجی و تحقیقات بازار انجام می‌گردد که توسط تعدادی پرسشگر به صورت حضوری با جامعه آماری مصاحبه می‌گردد .فرایند به این گونه است که یک پرسشنامه در یوچک می‌تواند طراحی شود و  چندین پرسشگر تخصیص داده شود پرسشگران به صورت میدانی این پرسشنامه‌ها را پر می‌کنند و پاسخنامه‌ها از طریق اپلیکیشن داخل موبایل یا تبلت پرسشگر به سرور منتقل می‌شود.

چگونه یک پرسشگر در یوچک تعریف کنم؟

در ابتدا یک پرسشنامه آماده کنید و در مرحله انتشار بر روی پرسشگر کلیک کنید سپس در صورتی که قبلاً پرسشگری وارد نکردید افزودن پرسشگر را زده و اطلاعات پرسشگر را وارد نمایید پس از انتخاب پرسشگر می‌توانید به او سهمیه دهید بدین معنی که هر پرسشگر این امکان را دارد به همان اندازه سهمیه پاسخنامه پر کند . حالا لازم است پرسشگر اپلیکیشن یوچک را بر روی موبایل یا تبلت نصب کندو پس از ورود پرسشنامه‌ای که به او اختصاص داده شده را مشاهده می‌کند و امکان پر کردن آن را دارد. 

 (دانلود اپلیکیشن uCheck)

چگونه به هر پرسشگر سهمیه بدهم؟

بله شما در حین انتشار یک پرسشنامه و تخصیص آن به یک پرسشگر می‌توانید برای هر کس سهمیه مجزا تعیین کنید 

آیا موقعیت مکانی پرسشگر را میتواند مشاهده کرد؟

بله برای این کار لازم است در حین ساختن فرم پرسشگر در تنظیمات و تنظیمات عمومی تیک موقعیت مکانی را انتخاب کنید و در صورتی که انتخاب موقعیت الزامی می‌باشد تیک آن را بزنید همچنین می‌توانید یک محدوده به واحد متر برای انتخاب موقعیت مکانی برای پرسشگر ایجاد کنید اینگونه پرسشگر حتماً لازم است در محل قرارگیری‌اش پرسشنامه را پر کند.

اپلیکیشن پرسشگر بر روی چه موبایل یا تبلتی نصب میشود؟

اپلیکیشن پرسشگر لازم است نسخه اندروید 8 به بالا داشته باشد. 

آیا اپلیکیشن پرسشگر نیاز به اینترنت دارد؟

این اپلیکیشن قابلیت این را دارد که بدون به نیاز به اینترنت کار کند. در صورتی که به صورت وب بر روی مرورگر گوشی پرسشنامه باز شود تماماً لازم است در لحظه اینترنت داشته باشد در غیر این صورت پاسخنامه ذخیره نمی‌گردد.

آیا میتوان چندین پرسشنامه به پرسشگر تخصیص داد؟

بله به تعداد نامحدود میتوان پرسشنامه اختصاص داد.

آیا میتوان پرسشگران را بر اساس منطقه دسته بندی کرد؟

بله در صورتی که از امکان تگ گذاری یوچک استفاده کنید می‌توانید هر پرسشگر را به یک منطقه اختصاص دهید این گونه که هر پرسشگر را که معرفی می‌کنید به آن تگ می‌زنید برای مثال تگ منطقه ۲ و تگ استان البرز اینگونه در گزارش گیری می‌توانید بر اساس تگ‌ها گزارش گیری کنید.