یوچک به کدام سامانه های پیامکی متصل میگردد؟

سامانه نظرسنجی یوچک این امکان را دارد که به سامانه‌های پیامکی معتبر متصل گردد. ا به راحتی می‌توانید از منوی یکپارچه‌سازی پنل پیامکی خود را انتخاب کنید و مشخصات اتصال خود را در آن وارد کنید. از این پس در زمان ارسال پیامک جهت انتشار نظرسنجی یا ارسال پیام در حین پاسخ دهی کاربر از پنل پیامکی شما استفاده می‌گردد. 

اتصال یوچک به ایمیل سازمانی چگونه است؟

در صورت تمایل به اینکه ایمیل نظرسنجی از طریق ایمیل سازمانی شما ارسال گردد می‌توانید از منوی یکپارچه سازی وارد بخش ایمیل شده و مشخصات SMPT ایمیل خود را وارد نمایید از این پس کلیه ایمیل‌ها از طریق ایمیل سازمانی شما ارسال خواهد شد.

نحوه دریافت پاسخنامه ها با Api چگونه است؟

جهت دریافت پاسخنامه با api می‌توانید در منوی یکپارچه سازی در بخش api وارد شده و یک کلید تولید نمایید و توسط آن کلید از طریق نرم‌افزار خودتان به پاسخنامه‌های دریافت شده در یوچک دسترسی داشته باشید.

نحوه اتصال نرم افزارها به احراز هویت یوچک با API چگونه است؟

یکی از روش‌های وارد کردن اطلاعات جدید به لیست احراز هویت تان استفاده از ای پی آی می‌باشد برای مثال فرض کنید لیستی از مشتریانتان دارید که آنها نظرسنجی می‌کنید با ورود هر مشتری جدید اطلاعات آن مشتری را از طریق api به یو چک معرفی کرده تا از او نظرسنجی شود.

ارسال پاسخنامه به نرم افزارهای دیگر با وب هوک چگونه است؟

برخی مواقع لازم است بلافاصله بعد از اینکه پاسخی دریافت می‌کنید آن پاسخ را از طریق وب هوک به نرم‌افزار خودتان منتقل کنید جهت این کار ابتدا در منوی یکپارچه سازی به قسمت وب هوک رفته و وب هوک خود را معرفی و تنظیم نمایید سپس در فرم مورد نظر در تنظیمات و ارسال پاسخنامه‌ها رفته به وب هوکی که تنظیم کرده‌اید را انتخاب نمایید.