فرم ارزیابی تبلیغات | سامانه نظرسنجی یوچک
پرسشنامههای آنلاین فرم ارزیابی تبلیغات ابزاری کارآمد در جمعآوری نظرات و اطلاعات مرتبط با عملکرد واحدهای تبلیغاتی هستند. این فرمها به کمک کارشناسان بازاریابی و تبلیغات این امکان را میدهند تا نظرات مستقیم و نقدهای سازنده مخاطبان را در مورد تبلیغات شرکت جمعآوری کنند. از طریق این پرسشنامهها، میتوان به جزئیاتی مانند جلب توجه، اثربخشی محتوا، تداعی پیام و واکنش مخاطبان پی برد.
پرسشنامههای فرم ارزیابی تبلیغات به شرکتها کمک میکنند تا عیبها و نقاط ضعف در کمپینهای تبلیغاتی خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را در طراحی تبلیغات اعمال کنند. همچنین، این ابزارها به تصمیمگیران کمک میکنند تا بهترین استراتژیها و روشهای تبلیغاتی را بر اساس بازخوردهای مستقیم مخاطبان انتخاب کرده و به بهبود کارایی تبلیغاتی دست یابند.
همراه گرامی
از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم
- کدام ویژگی تبلیغ را می پسندید؟
- ویژگی 1
- ویژگی 2
- ویژگی 3
- ویژگی 4
- کدام تبلیغ را بیشتر مشاهده می کنید؟
- گزینه 1
- گزینه 2
- گزینه 3
- گزینه 4
- چه ویژگی در تبلیغ بارز بود؟
- نسبت به شخصیت های تبلیغ چه حسی داشتید؟
- خیلی خوب
- خوب
- معمولی
- بد
- خیلی بد
- پیام تبلیغ در مورد محصول چه بود؟
- کدام قسمت از تبلیغ مناسب نبود؟
- برداشت شما از تبلیغ چه بود؟
- آیا شخصیت های تبلیغ را دوست داشتید؟
- بله
- خیر
- آیا تبلیغ انگیزه ای برای خرید بود؟
- بله
- خیر
با تشکر از مشارکت شما
ساخت پرسشنامه آنلاین
جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفهای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و بهراحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آنها میتوانید دادههای بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.
همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید