پرسشنامه‌های آنلاین فرم نظرسنجی خدمات نمایندگی و مشتریان ابزاری حیاتی در ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان محسوب می‌شوند. این پرسشنامه‌ها معمولاً شامل سوالاتی درباره عملکرد نمایندگان، تعاملات مشتریان با آنان، پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان، صداقت و شفافیت در اطلاعات ارائه‌شده و سایر جنبه‌های مرتبط با خدمات نمایندگی می‌شوند. این فرم‌ها به مدیران شرکت‌ها امکان می‌دهند تا بهبودهای لازم را در سیستم خدمات نمایندگی خود اعمال کرده و روابط با مشتریان را بهبود بخشند.

با استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین، مشتریان نیز به راحتی می‌توانند نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه کنند و در بهبود فرآیندها و خدمات نمایندگی مشارکت داشته باشند. این ارتباط دوطرفه بین مشتریان و نمایندگی‌ها باعث ایجاد یک چرخه بازخورد مثبت می‌شود که در نهایت به ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان منجر می‌شود.


همراه گرامی

از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم

  • لطفا کیفیت خدماتی که دریافت می کنید را رتبه بندی کنید.
    • بسیار ضعیف
    • تا حدودی نارضایت بخش
    • متوسط
    • بسیار رضایت بخش
    • عالی
  • لطفا اگر تجربه ی تازه ای از خدمات را داشته اید ذکر کنید.
  • فرآیند حل مشکل من … بود:
    • بسیار ضعیف
    • تا حدودی نارضایت بخش
    • متوسط
    • بسیار رضایت بخش
    • عالی
  • لطفا اگر فرآیند تازه ای از خدمات را تجربه کرده اید ذکر کنید.
  • نماینده خدمات مشتری بسیار خوش برخود بود.
    • بشدت مخالفم
    • تا حدودی مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت موافقم
  • کدامیک از ویژگی های زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود؟
    • بردباری
    • اشتیاق
    • دقت
    • صمیمیت
    • پاسخگویی
    • غیره
  • کدامیک از ویژگی های نماینده خدمات مشتری را دوست نداشتید؟
    • کم طاقتی
    • عدم اشتیاق
    • بی دقتی
    • صمیمی نبودن
    • عدم پاسخگویی
    • غیره
    • ویژگی ای وجود نداشت که دوست نداشته باشم.
  • نماینده خدمات مشتری در خواست من را سریعا پاسخ داد.
    • بشدت مخالفم
    • تا حدودی مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت موافقم
  • چه چیزی تجربه ی شما با نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟
    • من را منتظر می گذاشت
    • مجبور شد چندین بار توضیح دهد
    • نمی دانست چطور مشکل را مدیریت کند
    • مجبور شد از کارمندان دیگر بپرسد
    • واضح صحبت نمی کرد
    • غیره
  • نماینده خدمات مشتری دانش بالایی داشت.
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت مخالفم
  • خدمات مشتری:
    • به من اطلاعات اشتباه داد
    • سوال را متوجه نشد
    • پاسخ واضحی نداد
    • نتوانست مشکل را حل کند
    • بهم ریخته بود
    • به بهبود عملکرد نیاز ندارد
    • غیره
  • مدت زمان انتظار برای حل مشکلم رضایت بخش بود.
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت مخالفم
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • بشدت موافقم
    • بشدت مخالفم
    • تا حدودی مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی موافقم

با تشکر از مشارکت شما

ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!