ارزیابی پشتیبانی فنی | سامانه نظرسنجی یوچک
پرسشنامه آنلاین ارزیابی پشتیبانی فنی به عنوان یک ابزار حیاتی میتواند به سازمانها کمک کند تا کیفیت و کارایی خدمات پشتیبانی فنی خود را بهبود بخشند. این پرسشنامهها امکان جمعآوری نظرات و انتقادات مشتریان و کاربران درباره عملکرد پشتیبانی فنی را فراهم میکنند و به مدیران این امکان را میدهند تا به طور دقیقتر به نقاط قوت و ضعف سیستم پشتیبانی خود پیبردند.
پرسشنامه آنلاین ارزیابی پشتیبانی فنی میتواند نقاط بهبود و اصلاحات مورد نیاز را شناسایی کرده و به سازمان این امکان را بدهد تا در ارتقاء سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشکلات فنی پیش بروند. از طریق این ابزار، سازمان میتواند ارتباطات با مشتریان را تقویت کرده و بهصورت فعال به نیازها و انتظارات آنها پاسخ دهد. این روش به سازمان این امکان را میدهد تا به شناخت عمیقتری از تجربه کاربری مشتریان در طول فرآیند پشتیبانی فنی دست یابد و اقدامات لازم را برای بهبود بهترین کارکردها انجام دهد.
همراه گرامی
از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم
- تا چه حد از خدمات دریافتی راضی هستید؟
- بسیار راضی
- تا حدودی راضی
- ناراضی
- بسیار ناراضی
- نظری ندارم
- آیا مشکل شما حل شده است؟
- بله
- خیر
- آیا مشکل شما در مرحله اول حل شد؟
- بله
- خیر
- تا چه حد از پشتیبانی تلفنی راضی بودید؟
- در حالت کلی چقدر از خدمات ما رضایت دارید؟
- بسیار زیاد
- زیاد
- متوسط
- کم
- خیلی کم
با تشکر از مشارکت شما
ساخت پرسشنامه آنلاین
جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفهای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و بهراحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آنها میتوانید دادههای بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.
همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید