استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین در این حوزه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. پرسشنامه‌های آنلاین این امکان را فراهم می‌کنند تا به طور سریع و کارآمد نظرات و بازخوردهای مختلف مشتریان در خصوص تجربه وفاداری خود را جمع‌آوری کرد. این ابزارها به ما اجازه می‌دهند تا به دقت و سرعت بیشتری اطلاعات مورد نیاز را به دست آوریم و با تحلیل دقیق این اطلاعات، راهکارهای بهبود و تقویت تجربه مشتریان را شناسایی کنیم.

در تولید نسخه جمع‌آوری منابع این پرسشنامه، حوصله و زمان مشتریان را کمتر درگیر می‌کنیم و از آنها خواسته می‌شود تا نظرات خود را به راحتی و در هر زمانی که احساس کنند مناسب است، اعلام کنند. این نسخه آسان برای استفاده، بهبود مستقیم در فرآیند جمع‌آوری داده‌ها را به همراه دارد و به ما این امکان را می‌دهد که از داده‌های به دست آمده به بهترین نحو ممکن برای بهبود فرآیندها و خدمات استفاده کنیم.

 


سلام
شما برای اهدا به انجمن خیریه ی …. دعوت شده اید. از چند صد نفر خواسته شده تا این ارزیابی را تکمیل کنند. تقریبا پنج دقیقه طول خواهد کشید. از وقتی که می گذارید متشکریم.

 

همراه گرامی

از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم

  • من احتمالا کمک به این انجمن خیریه را ادامه خواهم داد.

    • شدیدا موافقم
    • موافقم
    • نظری ندارم
    • مخالفم
    • شدیدا مخالفم
  • اگر قرار باشد خیریه ای را انتخاب کنم، مجددا خیریه ی …. را انتخاب می کنم.

    • شدیدا موافقم
    • موافقم
    • نظری ندارم
    • مخالفم
    • شدیدا مخالفم
  • بطور کلی تا چه حد از خیریه ی … راضی بودید؟

    • بسیار راضی
    • تا حدودی راضی
    • نظری ندارم
    • تا حدودی ناراضی
    • بسیار ناراضی
  • من علاقه مندم این خیریه را به دیگران معرفی کنم.

    • شدیدا موافقم
    • موافقم
    • نظری ندارم
    • مخالفم
    • شدیدا مخالفم
  • رابطه ی این خیریه با من خوب بود.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه با صداقت ارتباط برقرار می کند.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه متعهد به راه حل های پیروزی است (از اهدا کنندگان استفاده نمی کند)

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • من به کارکنان خیریه اعتماد دارم.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه بسیار وفادار است.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • معتقدم که این خیریه لیاقت وفاداری من را هم دارد.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • در سالهای اخیر وفاداری من به این خیریه بیشتر شده است.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه مردم و روابط را پیش از جمع آوری منابع مالی کوتاه مدت قرار می دهد.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • شرایط برای وقف به این خیریه آسان است.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه استاندارد ها را رعایت می کند.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه یک استراتژی برنده دارد (اقتصاد برتر در خدمت اهدا کنندگان آن)

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه افراد برجسته (کارکنان، شرکا و غیره) را جذب و حفظ می کند.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • این خیریه راهکارهای نوآورانه ای را ایجاد می کند که زندگی من را ساده تر می کند.

    • شدیدا موافقم
    • نظری ندارم
    • شدیدا مخالفم
  • چه مدت است که به این خیریه وقف می کنید؟

    • کمتر از یک سال
    • یک یا سه سال
    • سه تا پنج سال
    • پنج تا ده سال
    • بیشتر از ده سال
  • خیریه باید چه کاری انجام دهد تا وفاداری شما به آن افزایش یابد؟

    با تشکر از مشارکت شما

    ساخت پرسشنامه آنلاین

    جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

    همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

    اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!