در امروزه رقابت فراوان در بازارهای مختلف، تاکید بیشتری بر کیفیت خدمات و تجربه مشتری گذاشته است. به عنوان یک کارشناس پرسشنامه آنلاین، استفاده از مدل ارزیابی کیفیت خدمات به عنوان ابزار اساسی برای سنجش و بهبود عملکرد سازمان‌ها بسیار حیاتی است. پرسشنامه‌های آنلاین در این زمینه از سوالات استراتژیک و جامعی استفاده می‌کنند تا اجزای مختلف تجربه مشتری، از جمله دقت در ارائه خدمات، پاسخگویی سریع به نیازها، و ارتباطات موثر را ارزیابی کنند.

برای پرسشنامه آنلاین مدل ارزیابی کیفیت خدمات، انتخاب معیارها و مؤلفه‌های صحیحی از اهمیت بسیاری برخوردار است. این معیارها می‌توانند شامل جنبه‌هایی از قبیل حرفه‌ای بودن کارکنان، کیفیت ارتباطات، و سرعت ارائه خدمات باشند. همچنین، می‌توان از پرسش‌های باز و فرموله‌شده استفاده کرد تا به اطلاعات نهایی و کاملی از تجربه مشتریان دست یافت. با تجزیه و تحلیل دقیق این اطلاعات، سازمان می‌تواند نقاط قوت خود را تقویت و نقاط ضعف خود را بهبود داده و در نهایت کیفیت خدمات خود را به سطح جدیدی ارتقاء دهد.


مشتری عزیز:
به عنوان مدیرشرکت، می خواهم از شما تشکر کنم که به ما فرصت دادید تا به شما خدمت کنیم. لطفا به ما کمک کنید و چند دقیقه در مورد خدماتی که تا کنون دریافت کرده اید، به ما بگویید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم. می خواهیم اطمینان حاصل کنید که انتظاراتتان را برآورده می کنیم.
بااحترام
نام مدیر

مشتری گرامی

به عنوان مدیرشرکت، می خواهم از شما تشکر کنم که به ما فرصت دادید تا به شما خدمت کنیم. لطفا به ما کمک کنید و چند دقیقه در مورد خدماتی که تاکنون دریافت کرده اید، به ما بگویید تا بتوانیم خدمات بهتری را به شما ارائه دهیم.

  • نماینده خدمات مشتری شما چه کسی بود؟
    • کارشناس 2
    • کارشناس 1
  • کیفیت خدمات دریافتی را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • رضایت بخش
    • متوسط
    • ضعیف
    • بسیار ضعیف
  • لطفا اگر تجربه ی تازه ای از خدمات را داشته اید ذکر کنید.
  • فرآیند پشتیبانی و حل مسئله را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • عالی
    • رضایت بخش
    • متوسط
    • ضعیف
    • بسیار ضعیف
  • لطفا اگر فرآیند تازه ای از خدمات را
    در پشتیبانی تجربه کرده اید، ذکرکنید.
  • نماینده خدمات مشتری بسیار خوش برخورد بود.
    • تا حدودی مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت موافقم
    • بشدت مخالفم
  • کدامیک از ویژگی های زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود؟
    • غیره
    • بردباری
    • دقت
    • اشتیاق
    • صمیمیت
    • پاسخگویی
  • کدامیک از ویژگی های نماینده خدمات مشتری را دوست نداشتید؟
    • عدم پاسخگویی
    • ویژگی ای وجود نداشت که دوست نداشته باشم
    • کم بودن اطلاعات درباره محصول یا خدمات
    • کم طاقتی
    • عدم اشتیاق در پاسخ دهی
    • بی دقتی
    • صمیمی نبودن
    • موارد دیگر
    • غیره
  • نماینده خدمات مشتری در خواست من را سریعا پاسخ داد.
    • بشدت مخالفم
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
  • کدامیک تجربه ی شما با نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟
    • واضح صحبت نمی کرد
    • مجبور شد از کارمندان دیگر بپرسد
    • نمی دانست چطور مشکل را مدیریت کند
    • مجبور شد چندین بار توضیح دهد
    • من را منتظر می گذاشت
    • موارد دیگر
    • غیره
  • نماینده خدمات مشتری دانش بالایی داشت.
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت مخالفم
  • کدام جمله بیانگر مشکلات در ارتباط با نماینده خدمات مشتری است؟
    • به من اطلاعات اشتباه داد
    • سوال را متوجه نشد
    • پاسخ واضحی نداد
    • بهم ریخته بود
    • نتوانست مشکل را حل کند
    • به بهبود عملکرد نیاز ندارد
    • موارد دیگر
    • غیره
  • مدت زمان انتظار برای حل مشکلم رضایت بخش بود.
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت مخالفم
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • بشدت موافقم
    • بشدت مخالفم
    • تا حدودی مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی موافقم
  • آیا در آینده، ممکن است این کالا را با برندی دیگر تعویض کنید؟
    • احتمالا
    • مطمئنا
    • به احتمال زیاد
    • هرگز
    • به احتمال کم
  • نماینده خدمات مشتری بسیار خوش برخورد بود.
    • تا حدودی موافقم
  • کدام جمله بیانگر مشکلات در ارتباط با نماینده خدمات مشتری است؟
    • سوال را متوجه نشد
  • کیفیت خدمات دریافتی را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • رضایت بخش
    • متوسط
    • ضعیف
    • عالی
    • بسیار ضعیف
  • نماینده خدمات مشتری شما چه کسی بود؟
    • کارشناس 1
    • کارشناس 2
  • کدامیک از ویژگی های زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود؟
    • صمیمیت
    • بردباری
    • پاسخگویی
    • اشتیاق
  • کدام جمله بیانگر مشکلات در ارتباط با نماینده خدمات مشتری است؟
    • به من اطلاعات اشتباه داد
    • پاسخ واضحی نداد
    • غیره
    • بهم ریخته بود
    • نتوانست مشکل را حل کند
    • به بهبود عملکرد نیاز ندارد
  • نماینده خدمات مشتری در خواست من را سریعا پاسخ داد.
    • بشدت موافقم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت مخالفم
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • تا حدودی موافقم
  • کدامیک از ویژگی های زیر در نماینده خدمات مشتری برجسته تر بود؟
    • دقت
    • غیره
  • لطفا اگر تجربه ی تازه ای از خدمات را داشته اید ذکر کنید.
  • فرآیند پشتیبانی و حل مسئله را چگونه ارزیابی می کنید؟
    • ضعیف
    • رضایت بخش
    • عالی
    • متوسط
    • بسیار ضعیف
  • کدامیک تجربه ی شما با نماینده خدمات مشتری را بهتر بیان می کند؟
    • نمی دانست چطور مشکل را مدیریت کند
    • مجبور شد چندین بار توضیح دهد
    • مجبور شد از کارمندان دیگر بپرسد
    • من را منتظر می گذاشت
    • غیره
    • واضح صحبت نمی کرد
  • آیا در آینده، ممکن است این کالا را با برندی دیگر تعویض کنید؟
    • به احتمال زیاد
    • هرگز
    • به احتمال کم
    • مطمئنا
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • بشدت موافقم
  • آیا در آینده، ممکن است این کالا را با برندی دیگر تعویض کنید؟
    • احتمالا
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
  • مدت زمان انتظار برای حل مشکلم رضایت بخش بود.
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت موافقم
  • نماینده خدمات مشتری دانش بالایی داشت.
    • تا حدودی موافقم
    • بشدت مخالفم
    • نظری ندارم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت موافقم
  • لطفا اگر فرآیند تازه ای از خدمات را
    در پشتیبانی تجربه کرده اید، ذکرکنید.
  • تماس تلفنی من سریعا به فرد پاسخگو منتقل شد.
    • بشدت مخالفم
  • کدامیک از ویژگی های نماینده خدمات مشتری را دوست نداشتید؟
    • کم طاقتی
    • عدم اشتیاق در پاسخ دهی
    • بی دقتی
    • غیره
    • عدم پاسخگویی
    • صمیمی نبودن
    • ویژگی ای وجود نداشت که دوست نداشته باشم
    • کم بودن اطلاعات درباره محصول یا خدمات
  • نماینده خدمات مشتری بسیار خوش برخورد بود.
    • نظری ندارم
    • بشدت موافقم
    • تا حدودی مخالفم
    • بشدت مخالفم

 

ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!