در پرسشنامه آنلاین ارزیابی انتخاب در سوپرمارکت، سعی بر این داریم تا به جزئیات و ابعاد مختلفی از تجربه خرید در سوپرمارکت‌ها پرداخته و نظرات مشتریان را در خصوص انتخاب محصولات موردنیاز و خدمات ارائه شده، جمع‌آوری کنیم. این پرسشنامه به منظور بهبود فرآیند انتخاب محصولات، ارتقاء رضایت مشتریان و شناخت بهتر نیازهای آنان طراحی شده است. موضوعاتی چون تنوع و کیفیت محصولات، تسهیلات در فرآیند انتخاب، قیمت‌گذاری مناسب، و تأثیر اصول اخلاقی و مسائل محیطی در انتخاب محصولات نیز از جمله مواردی هستند که در این پرسشنامه مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هدف اصلی این پرسشنامه از دیدگاه سوپرمارکت‌ها، جلب اطلاعات برای بهبود بهترین ممکن خدمات و تجربه خرید است. نتایج این ارزیابی به سوپرمارکت‌ها این امکان را می‌دهد تا در خصوص ارتقاء انتخابات مشتریان، افزایش کیفیت محصولات و بهبود فرآیند ارائه خدمات تصمیمات بهینه‌تری اتخاذ کنند. از طرفی، این پرسشنامه به مشتریان نیز این فرصت را می‌دهد تا نظرات و انتظارات خود را با سوپرمارکت‌ها به اشتراک بگذارند و در بهبود سیستم انتخابات و خدمات خود مشارکت داشته باشند.

 


 

 

همراه گرامی

از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم

  • میزان اهمیت هریک از موارد زیر را درمورد سوپرمارکتی که از آن خرید می کنید مشخص کنید.
    دریافت سریع صورتحساب :

    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • تنوع کالاها :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • قیمت کم :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • نزدیکی به محل زندگی :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • استفاده از کارت تخفیف :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • برخورد مناسب کارمندان :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • پرداخت نقدی :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • تنوع مارک ها و برندها :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • وجود پارکینگ :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • کیفیت بالای محصولات :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • میوه و سبزیجات تازه :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • شبانه روزی بودن :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • بسته بندی و طراحی مناسب خریدها:
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • محصولات بهداشتی متنوع :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم
  • محصولات دریایی تازه :
    • بی اهمیت
    • کم اهمیت
    • نظری ندارم
    • تاحدودی مهم
    • بسیار مهم

ساخت پرسشنامه آنلاین

جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!