پرسشنامه‌های آنلاین برای ارزیابی و تسلیط با نظرات کارمندان جدید در مرحله ابتدایی استخدام، ابزاری بسیار موثر و اساسی هستند. این ابزارها به کارفرما کمک می‌کنند تا به شکل جامع و سریعتری با نیازها و تجربیات کارمندان جدید آشنا شوند. در این پرسشنامه‌ها می‌توان به مواردی نظیر تجربه اولیه در فرآیند استخدام، احساسات نسبت به محیط کار، تجربه دریافت آموزش، و انتظارات شغف‌آورنده درباره پیشرفت شغلی اشاره کرد. این اطلاعات ارزشمند به کارفرما امکان می‌دهد تا به بهبود فرآیند استخدام، آموزش و ارتقاء کارمندان خود بپردازد.

پرسشنامه آنلاین مخصوص کارمندان جدید به عنوان یک ابزار ارتباطی موثر عمل کرده و احساس راحتی را در کارمندان جدید ترویج می‌دهد. این ابزار فرصتی است تا نظرات اولیه کارمندان درباره فرآیند استخدام، میزان رضایت از محیط کار و امکانات آموزشی را بشنوید و به این ترتیب، بهبودهای لازم را اعمال کند. از طریق این پرسشنامه، کارفرما قادر است به صورت سریع و مستقیم با نقاط قوت و ضعف فرآیند استخدام و یادگیری آشنا شده و تصمیماتی مناسب برای ایجاد یک محیط کار مثبت و موثرتر اتخاذ کند.


 

همراه گرامی

از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم

  • آیا با همکاران خود آشنا شدید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا مدیر مستقیم شما در روز اول کار حضور داشته است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا وظایف شغلی شما همان چیزی است که انتظار داشتید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید با مهارت‌ها و توانمندی‌های فعلی خود قادر به انجام کارهای مورد انتظار هستید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا آموزشی که تاکنون دریافت کرده‌اید مؤثر بوده است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا مواد و تجهیزات مورد نیاز برای انجام کار شما در دسترس است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا بازخورد به موقع و ارزشمندی در مورد کار شما دریافت می‌کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا همکاران شما به شما خوش­آمد گفتند؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس راحتی دارید که با سوالات خود به همکاران خود مراجعه کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا مدیر مستقیم به شما خوش آمد گفت؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما در تلاش برای کمک به شما در موفقیت در موقعیت جدیدتان بوده است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید که با مدیر مستقیم خود مسائل مربوط به کار راحت بیان کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید همکاران شما شما را قبول کرده‌اند؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس دارید می‌توانید به سایر اعضای تیم خود اعتماد کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا ارتباطات بین کسانی که بر توانایی شما در انجام کار تأثیر می‌گذارند، مؤثر است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما به توسعه حرفه‌ای شما اهمیت می‌دهد؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما به رشد شخصی شما اهمیت می‌دهد؟
    • بله
    • خیر
  • آیا تاکنون تجربیات شما با انتظارات شما همخوانی داشته است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا حس می‌کنید که اهداف و حسابداری‌ها برای همه اعضای تیم شما واضح است؟
    • بله
    • خیر
  • آیا به‌وضوح متوجه هستید که چگونه عملکرد ما اندازه‌گیری می‌شود؟
    • بله
    • خیر
  • آیا کار شما به شما الهام می‌دهد؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس ارزشیابی در موقعیت کنونی خود دارید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا می‌توانید از نقاط قوت خود در موقعیت خود استفاده کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا از نقطه نظر شما برنامه‌های شرکت برای موفقیت آینده و نقش شما در آن را متوجه هستید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا از کار در این شرکت افتخار می‌کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا این شرکت را به عنوان یک مکان عالی برای کار توصیه می‌کنید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا در نظر داشته‌اید که به دنبال یک شغل دیگر بگردید؟
    • بله
    • خیر
  • آیا خودتان را در حال کار در این شرکت در دو سال آینده می‌بینید؟ پنج سال یا بیشتر؟
    • بله
    • خیر
  • آیا چیزی وجود داشته که ما می‌توانستیم برای بهبود فرآیند استخدام انجام دهیم؟
    • بله
    • خیر
  • آیا احساس می‌کنید که فرآیند ورود به سازمان شرکت مؤثر است؟
    • بله
    • خیر
  • یک چیزی که می‌توانستیم برای بهبود تجربه ورود به سازمان شما انجام دهیم چیست؟
    • چرا می‌خواستید به این شرکت بپیوندید؟
      • آیا اطلاعات دقیقی در مورد شرکت در طول فرآیند استخدام به شما ارائه شد؟
        • بله
        • خیر
      • آیا اهداف و مقاصد ورود به سازمان برای شما واضح بوده‌اند؟
        • بله
        • خیر
      • آیا متوجه هستید چه چیزی از شما در موقعیت جدیدتان انتظار می‌رود؟
        • بله
        • خیر
      • آیا فرهنگ، ماموریت و ارزش‌های شرکت به شما ارائه شده‌اند؟
        • بله
        • خیر
      • آیا سوالاتی که در مورد جلسه آموزشی کارمندان جدید داشتید به رضایت شما پاسخ داده شدند؟
        • بله
        • خیر
      • آیا اطلاعات کافی در مورد مزایای کارمندی به شما ارائه شد؟
        • بله
        • خیر
      • آیا یک دوره از امکانات شرکت/تجهیزات به شما نشان داده شد؟
        • بله
        • خیر

      ساخت پرسشنامه آنلاین

      جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

      همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

      اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!

      مطالعات نشان می‌دهد که 86٪ از کارمندان جدید در دوره اولین شش ماه از استخدام خود استعفا می‌دهند. با اعلام انجمن مدیریت منابع انسانی (SHRM) که هزینه متوسط هر استخدام بیش از 4100 دلار است، استخدام – و به تبع آن از دست دادن کارمندان – ممکن است بسیار هزینه‌بر شود. این همه نیست؛ از دست دادن کارمندان جدید منجر به از دست رفتن بهره‌وری و هزینه‌های استخدام، جذب و آموزش جانشین‌ها می‌شود و ممکن است منجر به افت اخلاق کارمندی و آسیب نسبت با مشتریان شود.

      یکی از راه‌هایی که شرکت‌ها می‌توانند نرخ جابه‌جایی کارمندان جدید را کاهش دهند، انجام یک فرآیند مناسب افترا به شغل است که شامل استفاده از یک پرسشنامه آنلاین برای کارمندان جدید می‌شود.

      نرخ جابه‌جایی کارمندان جدید

      هنگامی که یک کارمند جدید شروع به کار می‌کند، به طور معمول از جلسات آموزشی، ویدئوها و آموزش‌های مبتنی بر کامپیوتر بهره می‌برد. متاسفانه، تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این روش‌های افترا به شغل ناکام هستند. در واقع، 16.45٪ از کارمندان جدید در طی هفته اول استعفا می‌دهند. در زیر تجزیه و تحلیل زمانی که افراد موقعیت جدید را ترک می‌کنند بر اساس ماه طبقه‌بندی شده است:

      • ماه اول: 17.42٪
      • ماه دوم: 16.77٪
      • ماه سوم: 17.42٪
      • ماه چهارم: 10.97٪
      • ماه پنجم: 05.48٪
      • ماه ششم: 14.48٪

      این آمارها به نظر می‌رسد ترسناک باشند، به خصوص در نظر گرفتن هزینه هر استخدام جدید. چرا افراد به چنین سرعتی ترک شغل می‌کنند؟

      آرزوهای کارمندان جدید

      به گفته یک نظرسنجی از سوی BambooHR، برخی از کارمندان جدید ترک شده، این حس را دارند که کمتر از ارزش‌هایشان قدردانی می‌کنند و احساس کمتری از توانمندی خود دارند. در لیست دلخواه برای افترا به شغل جدید، شرکت‌کنندگان اظهار داشتند:

      آموزش در جریان کار: این آموزش باید جامع باشد، بیشتر از هفته اول ادامه یابد و شامل مرور 30 روزه نیز باشد.

      مرور سیاست‌ها و دیدار با شرکت: محتوای ” کارمند” باید مربوط، واضح و سازمان‌یافته باشد و یک دیدار بعدی شامل راه‌اندازی تجهیزات و رویه‌های شرکت نیز مهم است.

      داشتن یک راهنما: هنگامی که کارمندان جدید با یک راهنما کار می‌کنند، بیشتر توجه و تشویق می‌شوند. این همچنین به معرفی آنها به دیگران در شرکت کمک می‌کند، ارتباط اجتماعی و پذیرش کامل‌تری را فراهم می‌آورد.

      البته حتی با وجود همه این اقدامات، سخت است بفهمیم که یک کارمند جدید احساس خوش‌آمدی و اعتماد به نفس در نقش جدید خود را دارد. یک نظرسنجی برای کارمندان جدید یک راه برای به دست آوردن پاسخ‌هایی است.

      پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید چیست؟

      پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید یا پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان، یک پرسشنامه آنلاین است که شرکت‌ها برای درک تجربه یک کارمند در طول ماه‌های اولیه کاربرد می‌کنند. بر دوش یک کارمند جدید وظایف زیادی وجود دارد، و یک پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان راهی سیستماتیک برای بررسی وضعیت او ارائه می‌دهد. همچنین اطلاعات ارزشمندی درباره تجربه کارمند جدید را فراهم می‌کند که می‌توانید از آن برای بهبود تجربه ورود به سازمان برای استخدام‌های آینده استفاده کنید.

      مزایای پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید

      در زیر چهار راه نحوه اجرای یک پرسشنامه آنلاین تجربه کارمند جدید می‌تواند برای کارمندان جدید، کارمندان موجود و شرکت شما به طور کلی مفید باشد.

      بهبود فرآیند ورود به سازمان شما

      آیا در مورد برخی از جنبه‌های خاص فرآیند ورود به سازمان شما، نقاط منفی متداولی در پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید بیان می‌شود؟ آیا یک نوع موقعیت (مثلاً فروش) به فرآیند ورود به سازمان افتخار می‌کند، در حالی که یک نوع دیگر (مثلاً طراحان) به آن انتقاد می‌کند؟ اطلاعاتی که از پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید به دست می‌آید، به شما کمک می‌کند تا فرآیند ورود به سازمان را بهبود بخشیده و اطمینان حاصل کنید که برای همه، بدون توجه به سمت، بهینه است.

      بهبود نگهداری کارمندان

      چالش‌های ورود به سازمان ممکن است باعث احساس ناامیدی و خستگی در کارمندان جدید شود. اغلب، یک انحراف میان انتظارات یک کارمند و تجربیات واقعی او و همچنین کیفیت آموزش و ارتباطات با مدیران و همکاران وجود دارد. زمانی که انتظارات برآورده نمی‌شوند، این اغلب به اخراج منجر می‌شود. اگر شرکت به سرعت از نارضایتی کارمندان جدید در پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان خود باخبر شود، تغییراتی ایجاد کرده وضعیتی را که می‌تواند رضایت و احساسات افرازی کارمندان جدید را بهبود بخشید، می‌تواند نگهداری کارمندان را بهبود بخشد.

      بهبود اختیار گروه

      فرآیند ورود به سازمان ناکارآمد ممکن است تأثیر گذاری بر کل گروه داشته باشد، به ویژه زمانی که این فرآیند منجر به تغییرات زیادی در اعضای گروه می‌شود. یک گروه موجود ممکن است برای کمک به آموزش و شناخت با کارمند جدید تلاش کند – و سپس کارمند جدید ترک می‌کند و فرآیند تکرار می‌شود. این ممکن است احساس انگیزه کارمندان موجود را کاهش دهد و زمان به زمان، کارمندان موجود کمتر مشتاق به استخدام‌های جدید شوند و باور داشته باشند که این مسئله دوباره کوتاه مدت خواهد بود. این می‌تواند به رشد و شهرت شرکت آسیب بزند.

      دریافت پاسخ‌های صادقانه‌تر

      برخی شرکت‌ها باعث می‌شوند که افراد جدید ممکن است قبل از استخدام یک پرسشنامه آنلاین پر کنند تا علاقه‌ها و سازگاری‌شان را ارزیابی کنند. بنابراین، یک پرسشنامه آنلاین پس از آن ممکن است حقایق جدیدی را نشان دهد (افراد معمولاً بعد از ایجاد تأثیر ورود به شغل صادقانه‌ترند). اگر اختلافات اساسی وجود داشته باشد، یک گفتگو با کارمند جدید درباره دلایل آن می‌تواند مفید باشد. همچنین ممکن است کشف کنید که کارمند جدید در هدف‌های حرفه‌ای خود جاهت‌های بیشتری دارد تا اولین بیانیه‌هایش، که ممکن است شما را به در نظر گرفتن یک مسیر مدیریت پیشرفته تر بیاندازد و غیره.

      ملاحظات در مورد پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید

      پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید تنها یک بخش از یک برنامه گسترده‌تر جهت راه‌اندازی کارمندان جدید است؛ نمی‌تواند جایگزین آموزش، راهنمایی و فعالیت‌های دیگر باشد. با این حال، هنگام استفاده صحیح، یک پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید به‌راحتی در هر فرآیند ورود به سازمان جا می‌افتد. در زیر چند نکته را به یاد داشته باشید.

      استفاده از پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید

      در این روزها، این ممکن است به نظر برسد که یک امر بدیهی است، اما یک پرسشنامه آنلاین فرآیند را ساده‌تر می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که نتایج بهتر جمع‌آوری و به اشتراک گذاشته شود. همچنین مفید است اگر شما در یک شرکت کارمندان جدید را در زمانهای خاصی از سال استخدام می‌کنید؛ این امر تجزیه و تحلیل پاسخ‌ها را آسان‌تر می‌کند. مزایای پرسشنامه آنلاین را در اینجا بررسی کنید.

      توضیح هدف پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید

      همانند هر پرسشنامه آنلاین دیگری، بهتر است هدف پرسشنامه آنلاین و چگونگی استفاده از نتایج را توضیح داد. همچنین می‌توانید توضیح دهید که این چگونه به نفع کارمندان جدید و استخدام‌های آینده خواهد بود. این کمک می‌کند تا پاسخ‌های متفکرانه و صادقانه‌تری جلب شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که کارمند جدید می‌داند نتایج با چه کسی به اشتراک گذاشته می‌شود؛ آیا در داخل دپارتمان منابع انسانی باقی می‌ماند یا به مدیر مستقیم او ارسال خواهد شد؟ هر چند این ممکن است به نظر برخی مغایر باشد با گرفتن پاسخ‌های صادقانه، اما اطلاعات را در ابتدا آشکار کردن، پایه‌ای از اعتماد به فرهنگ بازخورد شما می‌گذارد.

      پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید را کوتاه نگه دارید

      کارمندان جدید از قبل احساس فشار می‌کنند، بنابراین پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید را خیلی طولانی یا پیچیده نسازید. سوالات را متمرکز و مرتبط نگه دارید، در غیر این صورت کارمند جدید ممکن است احساس کند که این به سادگی تلف وقت است، و شما نمی‌خواهید با اینکه زمان افراد به ارزش نیاورده شود شروع کنید. ما پیشنهاد می‌دهیم به هدف 15 دقیقه یا کمتر برای تکمیل یک پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید برسید. برخی شرکت‌ها هر ماه برای 3 تا 6 ماه ابتدایی یک پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید انجام می‌دهند؛ اگر از این نوع پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید آنها را کوتاه‌تر کنید.

      پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید را قابل اجرا بگذارید

      بزرگترین مزیت پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید بهبود فرآیند ورود به سازمان است و بنابراین نگهداری کارمندان جدید را بهبود می‌بخشد. بنابراین، سوالاتی را طراحی کنید که مدیریت قادر به عمل به آنها باشد. به عنوان مثال، به این سوالات فکر کنید:

      1. من فرهنگ، ماموریت و ارزش‌های این سازمان را می‌فهمم. اگر یک کارمند جدید پاسخ منفی دهد، مدیریت باید راهی برای بهتر انتقال دادن این ایده‌ها پیدا کند.
      2. من مواد و تجهیزات لازم برای انجام کارم را دارم. اگر یک کارمند جدید پاسخ منفی دهد، مدیریت باید پیگیری کند و بپرسد چه مواد یا تجهیزاتی نیاز است و آماده باشد که آنها را فراهم کند.

      در بخش بعدی، سوالات نمونه نظرسنجی کارمندان جدید را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

      همیشه پیگیری کنید!

      هیچکس نمی‌خواهد وقت خود را تلف کند. حتی اگر یک پرسشنامه آنلاین به صورت ناشناس باشد، یک مدیر همیشه می‌تواند از یک کارمند جدید بپرسد که آیا سوال یا نگرانی در مورد پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان دارند که می‌خواهند بررسی کنند.

      اگر پرسشنامه آنلاین به صورت ناشناس یا محرمانه نبوده و این در معرفی (هدف پرسشنامه آنلاین) اعلام شده بود، آنگاه منابع انسانی یا یک مدیر مستقیم ممکن است تصمیم بگیرند که یک مکالمه سریع یک به یک با کارمند جدید را در مورد هر مسئله احتمالی برگزار کنند و به یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌ها کمک کنند. هر دو گزینه به کارمندان جدید نشان می‌دهد که شرکت علاقه‌مند به موفقیت آن‌ها است و به گفتگوی معنی‌دار و پیوسته باز است.

      40 سوال برای پرسشنامه آنلاین ورود کارمندان جدید به سازمان

      یکی از قسمت‌های ایجاد تجربه موفقیت‌آمیز ورود به سازمان، پرسش سوالات صحیح در پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان کارمندان جدید است. ما این سوالات نمونه پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید را به دسته‌ها و زمان‌های مناسب برای پرسیدن آنها تقسیم کرده‌ایم، در صورتی که قصد انجام چندین پرسشنامه آنلاین در ماه‌های اولیه استخدام را دارید (البته می‌توانید زمان انجام این پرسشنامه آنلاین را به تصمیم خود تغییر دهید، به عنوان مثال، انجام نظرسنجی در هفته اول، پرسشنامه آنلاین 90 روزه و پرسشنامه آنلاین 6 ماهه).

      یادآوری کنید که سوالات پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان کارمندان جدید دوجهته هستند؛ به عبارت دیگر، شما با درخواست بازخورد از کارمندان، همچنین با طرح سوالات مهمان به آنها، نظر شرکت در مورد چه چیزهایی مهم است را اعلام می‌کنید.

      هفته اول: تجربه استخدام و انطباق اولیه

      1. چرا می‌خواستید به این شرکت بپیوندید؟
      2. آیا اطلاعات دقیقی در مورد شرکت در طول فرآیند استخدام به شما ارائه شد؟
      3. آیا اهداف و مقاصد ورود به سازمان برای شما واضح بوده‌اند؟
      4. آیا متوجه هستید چه چیزی از شما در موقعیت جدیدتان انتظار می‌رود؟
      5. آیا فرهنگ، ماموریت و ارزش‌های شرکت به شما ارائه شده‌اند؟
      6. آیا سوالاتی که در مورد جلسه آموزشی کارمندان جدید داشتید به رضایت شما پاسخ داده شدند؟
      7. آیا اطلاعات کافی در مورد مزایای کارمندی به شما ارائه شد؟
      8. آیا یک دوره از امکانات شرکت/تجهیزات به شما نشان داده شد؟
      9. آیا با همکاران خود آشنا شدید؟
      10. آیا مدیر مستقیم شما در روز اول کار حضور داشته است؟

      ماه اول: وظایف شغلی و انطباق مدیریت

      1. آیا وظایف شغلی شما همان چیزی است که انتظار داشتید؟
      2. آیا احساس می‌کنید با مهارت‌ها و توانمندی‌های فعلی خود قادر به انجام کارهای مورد انتظار هستید؟
      3. آیا آموزشی که تاکنون دریافت کرده‌اید مؤثر بوده است؟
      4. آیا مواد و تجهیزات مورد نیاز برای انجام کار شما در دسترس است؟
      5. آیا بازخورد به موقع و ارزشمندی در مورد کار شما دریافت می‌کنید؟
      6. آیا همکاران شما به شما خوش­آمد گفتند؟
      7. آیا احساس راحتی دارید که با سوالات خود به همکاران خود مراجعه کنید؟
      8. آیا مدیر مستقیم به شما خوش آمد گفت؟
      9. آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما در تلاش برای کمک به شما در موفقیت در موقعیت جدیدتان بوده است؟
      10. آیا احساس می‌کنید که با مدیر مستقیم خود مسائل مربوط به کار راحت بیان کنید؟

      ماه دوم: رشد حرفه‌ای و شخصی

      1. آیا احساس می‌کنید همکاران شما شما را قبول کرده‌اند؟
      2. آیا احساس دارید می‌توانید به سایر اعضای تیم خود اعتماد کنید؟
      3. آیا ارتباطات بین کسانی که بر توانایی شما در انجام کار تأثیر می‌گذارند، مؤثر است؟
      4. آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما به توسعه حرفه‌ای شما اهمیت می‌دهد؟
      5. آیا احساس می‌کنید مدیر مستقیم شما به رشد شخصی شما اهمیت می‌دهد؟
      6. آیا تاکنون تجربیات شما با انتظارات شما همخوانی داشته است؟

      ماه سوم: اهداف و عملکرد کاری

      1. آیا حس می‌کنید که اهداف و حسابداری‌ها برای همه اعضای تیم شما واضح است؟
      2. آیا به‌وضوح متوجه هستید که چگونه عملکرد ما اندازه‌گیری می‌شود؟
      3. آیا کار شما به شما الهام می‌دهد؟
      4. آیا احساس ارزشیابی در موقعیت کنونی خود دارید؟
      5. آیا می‌توانید از نقاط قوت خود در موقعیت خود استفاده کنید؟
      6. آیا از نقطه نظر شما برنامه‌های شرکت برای موفقیت آینده و نقش شما در آن را متوجه هستید؟

      ماه ششم: مشارکت به‌صورت مداوم

      1. آیا از کار در این شرکت افتخار می‌کنید؟
      2. آیا این شرکت را به عنوان یک مکان عالی برای کار توصیه می‌کنید؟
      3. آیا در نظر داشته‌اید که به دنبال یک شغل دیگر بگردید؟
      4. آیا خودتان را در حال کار در این شرکت در دو سال آینده می‌بینید؟ پنج سال یا بیشتر؟
      5. آیا تاکنون تجربیات شما با انتظارات شما همخوانی داشته است؟
      6. آیا چیزی وجود داشته که ما می‌توانستیم برای بهبود فرآیند استخدام انجام دهیم؟
      7. آیا احساس می‌کنید که فرآیند ورود به سازمان شرکت مؤثر است؟
      8. یک چیزی که می‌توانستیم برای بهبود تجربه ورود به سازمان شما انجام دهیم چیست؟

      استفاده از پرسشنامه آنلاین کارمندان جدید در یوچک

      نتیجه گیری

      ورود کارمندان جدید ممکن است فرآیندی زمان‌بر باشد. وارد کردن کارمند نادرست یا ارائه تجربه ورود نامطلوب، می‌تواند منجر به اخراج شود که ممکن است هزینه داشته باشد، افت احوال تیم را کاهش دهد و به شرکت آسیب بزند. بنابراین، شما می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که ورود به سازمان کارمند جدید خود را به درستی انجام داده‌اید! یکی از راه‌ها برگزاری پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان برای پرسیدن سوالات صحیح در مورد ورود به سازمان است. با یوچک شروع کنید، پلتفرم حرفه‌ای نظرسنجی آنلاین شما، که قالب‌های طراحی شده حرفه‌ای ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای ایجاد پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان خود استفاده کنید.  

      آیا شما پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان را به عنوان یک بخش از فرآیند ورود به سازمان خود اجرا می‌کنید؟ آیا سوالاتی در مورد پرسشنامه آنلاین ورود به سازمان وجود دارد که فکر می‌کنید باید به فهرست ما اضافه شود؟ ما دوست داریم نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!

       

      {fieldgroup 8}

      داده‌ای برای نمایش وجود ندارد

      داده‌ای برای نمایش وجود ندارد