5 پرسشنامه آنلاین کسب و کار که می تواند شرکت شما را رشد دهد

امروزه رقابت برای کسب و کارها بسیار شدید است، و شما نه تنها با سایر کسب‌وکارهای کوچک رقابت می‌کنید، بلکه با غول‌های تجارت الکترونیکی مانند آمازون هم رقابت می‌کنید. با این حال، رقابت خوب است! این باعث نوآوری می‌شود، اراده ثابت می‌کند و انگیزه تیم را ایجاد می‌کند. البته، ممکن است به کمک یک کمک کوچک نیاز داشته باشید تا نبض عمومی را درک کنید تا بتوانید از رقابت بالاتر برخیزید. اینجاست که پرسشنامه آنلاین کوچک کسب‌وکار وارد می‌شوند.

۵ مزیت استفاده از پرسشنامه آنلاین کسب‌وکار

ارزش پرسشنامه آنلاین کسب و کار را دست کم نگیرید. با این حال، در جهان امروزی که به داده‌ها وابسته است، شرکت‌های پرسشنامه آنلاین یک نقش حیاتی را برای کسب‌وکارهای همه اندازه‌ها و بودجه‌ها پر می‌کنند، و هیچ کسب‌وکاری اندازه‌اش کوچک نیست تا از مزایای پتانسیلی شناختن اینکه مشتریانش چه فکر می‌کنند غافل بماند. در ادامه پنج راه بررسی می‌شود که بازخورد مشتری که از پرسشنامه آنلاین کسب و کار جمع‌آوری می‌شود چگونه به کمپانی شما کمک می کند.

۱. بهبود محصولات یا خدمات

به جای اینکه به رقبا اجازه دهید ویژگی‌های محصول خود را بهبود بخشند یا خدمات خود را تا اینکه بر خدمات شما پیروز شوند، از مشتریان بپرسید چه کاری می‌توانید برای بهبود انجام دهید، و گام‌های لازم را برای درآمیختن بازخورد آن‌ها به محصولات و خدمات آینده بردارید.

۲. تنظیم قیمت  

آیا محصول شما نسبت به رقبا بیشتر است، اما هیچ نقطه معتبر متفاوتی برای توجیه آن وجود ندارد؟ آیا افراد دیگر در صنعت شما حمل و نقل رایگان ارائه می‌دهند، در حالی که شما هنوز هزینه‌های بالایی را اخذ می‌کنید؟ در حالی که برخی از این موارد را می‌توان از طریق تحقیقات شخصی شما مشخص کرد، نظرسنجی‌های بازخورد مشتری به شما اطلاع می‌دهد که خریداران چه فکر می‌کنند.

۳. توسعه محصولات یا خدمات جدید

هیچوقت نمی‌دانید که ایده بزرگ بعدی از کجا خواهد آمد! با پرسیدن سوالات مناسب پرسشنامه آنلاین بازخورد مشتری، ممکن است برای یک محصول یا خدمت کاملاً جدید الهام بگیرید. و اگر ایده از یک مشتری بیاید، می‌دانید که در حال حاضر علاقه‌مندی به آن وجود دارد!

۴. درک مشتری خود

آیا دقیقاً می‌دانید که کی محصول شما را خریداری کرده یا از خدمات شما استفاده می‌کند؟ یک پرسشنامه آنلاین کوچک برای کسب‌وکار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های مشتری (جنسیت، سن، مکان، علایق و غیره) به شما پاسخ دهد. این داده‌ها می‌تواند برای اهداف بازاریابی استفاده شود تا مشتریان جدیدی که مشابه مشتریان فعلی شما هستند جذب شوند.

۵. بهبود بازاریابی  

سوالات معمولی پرسشنامه آنلاین کوچک کسب‌وکار عمدتاً شامل “چطور ما را پیدا کرده اید؟” جواب‌ها ممکن است شامل معرفی‌ها، رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، تبلیغات چاپی، تابلوهای تبلیغاتی و غیره باشد. بسته به اینکه بیشتر افراد چگونه با محصول شما آشنا شدند، ممکن است تصمیم بگیرید که ترکیب بازاریابی خود را تنظیم یا هزینه کنید. به عنوان مثال، اگر بیشتر مردم شرکت شما را از طریق وب‌سایت شما کشف کردند اما هیچکس تبلیغات چاپی شما را توجه نکرد، ممکن است پول خود را برای به‌روزرسانی وب‌سایت و بهبود سئو صرف کنید و از بودجه تبلیغات چاپی خود پول کم کنید.

یک پرسشنامه آنلاین بازخورد مشتری برای کسب‌وکارهای کوچک اگر می‌خواهید رقابتی بمانید – به خصوص در زمان‌های اقتصادی سخت – حیاتی است. همانطور که توسط SBDC آمریکا توضیح داده شده است، ” پرسشنامه آنلاین روشی ثابت برای ارتباط با مشتریان به منظور دریافت بازخورد هستند که به شما کمک می‌کنند تا درک کنید چگونه مشتری درباره محصول شما فکر و احساس می‌کند.” بدون توجه به صنعت خاص شما، داشتن دیدگاهی درباره افکار مشتریان در مورد محصولات/خدمات شما برای حفظ مشتریان ضروری است. بعد از همه، اگر مشکلی وجود دارد، و کسی به شما درباره آن اطلاع ندهد، چگونه می‌توانید آن را تصحیح کنید تا کسب‌وکارتان را از دست ندهید؟

نتیجه‌گیری

پرسشنامه آنلاین کسب‌وکار می‌تواند شرکت شما را رشد دهند، به شما کمک کنند تا مشتریان خود را بهتر درک کنید، خط محصولات و خدمات خود را بهبود بخشید یا گسترش دهید، و بسیاری از موارد دیگر. البته، می‌دانیم که در انتخاب یک شرکت پرسشنامه آنلاین گزینه‌هایی دارید.

به عنوان یکی از برترین شرکت‌های نظرسنجی آنلاین کشور، همیشه به دنبال بازخورد مشتریان هستیم. پس با تیم ما تماس بگیرید. اکنون اولین نظرسنجی، فرم یا پرسشنامه آنلاین کسب‌وکار خود را ایجاد کنید!

 

{fieldgroup 8}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهید