زمانی که وقت ارسال یک نظرسنجی آنلاین تحقیقات بازار یا فقط ایجاد یک پرسشنامه آنلاین شرکتی فرا میرسد، شما گزینههای زیادی خواهید داشت. اگر برای اولین بار به دنبال انجام یک نظرسنجی آنلاین هستید یا از سامانهی خاصی استفاده میکنید که مناسب شما نیست، ما در اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. برای اطمینان از انتخاب صحیح، هفت نشانه مهم را شناسایی کردهایم که ممکن است نشان دهند زمان تعویض پلتفرم نظرسنجی آنلاین شما فرا رسیده است!
۷ نشانه جهت تعویض شرکت ارائهدهنده نظرسنجی آنلاین
باید به دنبال چه نشانههای مهمی باشید تا تصمیم بگیرید که آیا باید به شرکت تحقیقات نظرسنجی آنلاین خود را تعویض کنید یا خیر؟ در ادامه هفت نشانه را بررسی کنید.
1. پشتیبانی ضعیف
امروزه، تجربه مشتری حائز اهمیت است و یک شرکت نظرسنجی آنلاین خوب این را میفهمد. اگر شرکت نظرسنجی شما به اندازه کافی به نیازهای شما توجه نمیکند، ممکن است زمان آن باشد تا به دنبال شرکتی دیگر بگردید که آموزشهای آنلاین، گفتگوی زنده، ایمیل و یا پشتیبانی تلفنی ارائه دهد. به عنوان مشتری، همیشه باید احساس ارزشمندی داشته باشید!
2. افزایش هزینه یا کمبود گزینههای قیمتگذاری
آیا مبلغ زیادی پرداخت میکنید ولی خدمات کمی دریافت میکنید؟ هزینههای استفاده از یک شرکت نظرسنجی آنلاین با گذر زمان احتمالاً افزایش خواهد یافت، با این حال، همیشه باید احساس کنید که هنوز هم ارزش پولتان را دریافت میکنید. همچنین ممکن است بخواهید یک شرکت نظرسنجی آنلاین را انتخاب کنید که پکیجهای مختلف نظرسنجی آنلاین ارائه میدهد که با نیازهای شما سازگار باشد.
3. کمبود امنیت
فقط در نیمه اول سال 2020، نقضهای امنیتی 36 میلیارد رکورد خصوصی را نشان دادند. این بدان معناست که امانت بیش از هر زمان مهم است، و یک شرکت نظرسنجی آنلاین خوب این را میفهمد و مسائل حریم خصوصی را جدی میگیرد. اگر نظرسنجیهای شما از تدابیر امنیتی مناسب برخوردار نباشد، احتمالاً افراد علاقمند به شرکت در آنها نخواهند بود!
با یوچک، حریم خصوصی و امانت اطلاعات شما در اولویت قرار میگیرد. اگر شما به دنبال یک راهکار امنیتی جهت حفاظت از اطلاعات محرمانه خود هستید و نیاز به استفاده از یک سامانه نظرسنجی با امنیت بسیار بالا در داخل شبکههای خود دارید، نسخه لایسنس یوچک گزینهی ایدهآلی است. با نصب یوچک بر روی سرورهای داخلی شبکه، امکانات حملات مخرب به کلی از بین می روند و با اطمینان به حفاظت از دادههای خود میپردازید. یوچک با ترکیب امکانات پیشرفته و قدرت نظارت بر فعالیتها، یک پلتفرم قدرتمند برای مدیریت امنیت و کنترل دسترسی به اطلاعات حساس شما ارائه میدهد. همچنین، به شما این امکان را میدهد که بهراحتی و با اطمینان دادههای مهم خود را از دسترسیهای غیرمجاز محافظت کنید و از امنیت لحظه به لحظه سیستم خود لذت ببرید.
4. کمبود الگوها و تنوع نظرسنجی
هنگام ارسال نظرسنجیهای خود، نمیخواهید به یک سبک یا یک نوع سوال محدود شوید. مهم است که یک شرکت نظرسنجی آنلاین را انتخاب کنید که متوجه است یک نوع فرم خاص برای همه مناسب نیست! باید انواع الگوهایی وجود داشته باشد که نیازهای شما را برآورده سازد.
5. کمبود در تحلیل پاسخنامه و داده ها
هدف ارسال یک نظرسنجی این است که نتایج را بگیرید، درست است؟ لذا باید اطمینان حاصل کنید که شرکت نظرسنجیای که انتخاب یا تعویض میکنید، تجزیه و تحلیل دادههای با کیفیتی ارائه میدهد. و نه فقط یک مجموعه داده خام، بلکه تجزیه و تحلیل داده به صورت انواع نمودارها، دادههای NPS، جمعیت شرکتکننده، آدرسهای IP و غیره.
ممکن است همچنین برای شما مهم باشد که به راحتی دادهها را به اشتراک بگذارید، بنابراین یک شرکت نظرسنجی را انتخاب کنید که به شما امکان اشتراک گذاری آسان داده از طریق فرمتهای مختلف (Microsoft Word، Excel، Google Doc، PDF و غیره) را فراهم میکند. بهترین شرکتهای نظرسنجی آنلاین همچنین به شما اجازه میدهند که این گزارشها را از طریق یک لینک عمومی یا خصوصی به اشتراک بگذارید.
6. توانایی چندزبانه
حدود 75٪ از جمعیت جهان انگلیسی صحبت نمیکنند و امروزه همه به سمت جهانی شدن میروند. این به این معناست که بسیاری از شرکتها میخواهند نظرسنجیهای خود جلب و تا به گونهای بینالمللی باشند. اگر به چندین کشور هدف گذاری میکنید، میخواهید یک شرکت نظرسنجی آنلاین را انتخاب کنید که به راحتی سوالات نظرسنجی شما را به زبان دلخواهتان ترجمه کند.
7. پاسخگویی به دستگاههای همراه
پیشرفت اینترنت از دستگاههای کامپیوتر سنتی را پیشی گرفته و این امر باعث میشود که حضور نظرسنجیهای آنلاین شما در دستگاههای همراه حیاتی باشد. متاسفانه برخی از نظرسنجیهای آنلاین به درستی برای دنیای موبایل بهینهسازی نشدهاند که به یک تجربه کاربری ناخوشایند منتج میشود. «این باید یک هشدار برای حرفهایها باشد که اطمینان حاصل کنند که وبسایتهایشان دارای سازگاری با موبایل هستند»، آئودان کالن، مدیر عامل StatCounter. «سازگاری با موبایل به عنوان یک ویژگی مهم به دلیل افزایش ترافیک نه تنها اهمیت دارد بلکه گوگل وبسایتهای موبایلفریندلی را در نتایج جستجوی موبایل خود ترجیح میدهد».
برای اطمینان از دریافت نتایج خوب از نظرسنجیهای خود، یک شرکت را انتخاب کنید که طراحی پاسخگویی داشته باشد. با طراحی پاسخگویی، نظرسنجیهای شما بر روی هر دستگاه یا صفحه، بدون توجه به اندازه، نمایش داده میشوند. برای محاسبه اندازه صفحه، عناصر صفحه به صورت خودکار مرتب میشوند، کوچک یا بزرگ میشوند یا گسترده میشوند. طبیعت شناختی طراحی پاسخگویی نشان میدهد که چقدر مهم است که وبسایتها به محیط خود پاسخ دهند.
آیا برخی از این نشانههای مهم را با شرکت فعلی نظرسنجی آنلاین خود مشاهده میکنید؟ یوچک یک ابزار نظرسنجی آنلاین است که تمام موارد را به بهترین شکل خود ارائه میکند. آنچه ما در یوچک ما ارائه میدهیم:
- سطوح مختلف پشتیبانی بر اساس نیازهای شما.
- چهار طرح قیمت مختلف (رایگان، حرفه ای، سازمانی، و اختصاصی).
- تنوع در الگوهای زیبا و انواع سوالات.
- تجزیه و تحلیل دادههای قوی، به صورت زمانبندیشده، با گزارشهای اتوماتیک قابل اشتراکگذاری.
- پاسخگویی در دستگاههای همراه؛ کاربران میتوانند هر زمان و هر مکانی نظرسنجی شما را انجام دهند!
یوچک را همین امروز امتحان کنید و نظرسنجی آنلاین، فرم یا پرسشنامه آنلاین خود را رایگان ایجاد کنید!
نتیجه گیری
در نتیجه، مقاله حاضر به بررسی ۷ نشانه مهم جهت تغییر نرمافزار نظرسنجی آنلاین پرداخته و اهمیت شناسایی این نشانهها برای بهبود عملکرد و کارایی فرآیند نظرسنجی در سازمانها را برجسته کرده است. شناسایی این نشانهها، به سازمانها این امکان را میدهد تا با استفاده از نرمافزارهای نظرسنجی آنلاین کارآیی بیشتری را حاصل کرده و تجربه بهتری را برای مشارکتکنندگان خود ارائه دهند. از این رو، با استفاده از این ۷ نشانه، سازمانها قادر به ارتقاء سیستمهای نظرسنجی خود به یک سطح جدید از اثربخشی و کارآیی خواهند بود. از یوچک استفاده کنید تا فرآیند نظرسنجی آنلاین خود را بهبود بخشید و از مزایای ارتقاء سیستم نظرسنجی در سازمان خود بهرهمند شوید. برخوردهای تازه با این نرمافزار و امکانات پیشرفته آن، یک تجربه متفاوت و بهتر را برای سازمان شما فراهم خواهد کرد.
{fieldgroup 8}
نظرات کاربران
اولین نفری باشید که نظر می دهید