پرسشنامه‌ آنلاین درک برند، ابزار مفیدی است که به برندها کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از نگرش و نیازهای مخاطبان خود به دست آورند. این پرسشنامه‌ها عموماً از سوالات متنوعی تشکیل شده‌اند که به برند امکان می‌دهند تا اطلاعاتی در مورد شناخت، ارزش‌ها، و نگرش‌های مشتریان خود را جمع‌آوری کنند. با تحلیل پاسخ‌های ارائه شده، برندها می‌توانند بهترین راهکارها را برای بهبود تجربه مشتریان خود شناسایی کنند و به شکل‌دهی به سیاست‌ها و استراتژی‌های بازاریابی خود بپردازند.

این پرسشنامه‌ها به دلیل طراحی آنلاین و قابلیت پر کردن در زمان و مکانی مختلف، بسیار محبوب شده‌اند. علاوه بر این، امکاناتی مانند تحلیل داده‌ها به صورت خودکار و امنیت بالا از دیگر مزایای استفاده از پرسشنامه‌های آنلاین درک برند می‌باشد. به کمک این ابزارها، برندها می‌توانند به سرعت و با دقت به داده‌های خود دسترسی پیدا کرده و بهبودهای لازم را در محصولات و خدمات خود اعمال کنند تا باعث افزایش رضایت مشتریان و افزایش شناخت برند شوند.


 

همراه گرامی

از اینکه نظرات خود را با ما در میان میگذارید، سپاسگزاریم

  • آیا قبلاً از برند ما شنیده‌اید؟
    • خیر
  • آیا می‌توانید رقبای اصلی ما در صنعت را نام ببرید؟
    • بله
    • خیر
  • چه چیزی ما را از رقبایمان متمایز می‌کند؟
    • چقدر احتمال می‌دهید در طی شش ماه آینده از برند ما خرید کنید؟
      • 1 (خیلی کم)
      • 2 (تا حدودی)
      • 3 (متوسط)
      • 4 (خوب)
      • 5(عالی)
    • آیا فکر می‌کنید محصولات یا خدمات ما به نسبت قیمت منصفانه هستند؟
      • 1 (خیلی کم)
      • 2 (تا حدودی)
      • 3 (متوسط)
      • 4 (خوب)
      • 5(عالی)
    • آیا قبلاً از محصولات/خدمات ما استفاده کرده‌اید؟
      • بله
      • خیر
    • چطور کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات/خدمات ما را ارزیابی می‌کنید؟
      • 1 (خیلی بد
      • 2 (متوسط)
      • 3 (خوب)
      • 4(عالی)
    • چقدر احتمال دارید در آینده از محصولات/خدمات ما استفاده کنید؟
      • 1 (خیلی کم)
      • 2 (تا حدودی)
      • 3 (متوسط)
      • 4 (خوب)
      • 5(عالی)
    • چقدر احتمال می‌دهید برند ما را به یک دوست یا همکار پیشنهاد کنید؟
      • 1 (خیلی کم)
      • 2 (تا حدودی)
      • 3 (متوسط)
      • 4 (خوب)
      • 5(عالی)
    • چگونه خدمات مشتریان ما را ارزیابی می‌کنید؟
      • 1 (خیلی بد
      • 2 (تا حدودی)
      • 3 (متوسط)
      • 4 (خوب)
      • 5(عالی)
    • برند ما را با سه کلمه چگونه توصیف می‌کنید؟
      • آیا احساس می‌کنید پیامدهای برند ما با ارزش‌ها و نیازهای شما همخوانی دارد؟
        • بله
        • خیر
      • چگونه آینده برند ما (وب‌سایت‌ها، پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی، و غیره) را می‌بینید؟
        • 1 (خیلی بد
        • 2 (تا حدودی)
        • 3 (متوسط)
        • 4 (خوب)
        • 5(عالی)
      • برند ما در ارتباط با مشتریان چقدر اثربخش است ؟
        • 1 (خیلی کم)
        • 2 (تا حدودی)
        • 3 (متوسط)
        • 4 (خوب)
        • 5(عالی)
      • توانایی ارائه بازخورد سازنده
        • 1 (خیلی کم)
        • 2 (تا حدودی)
        • 3 (متوسط)
        • 4 (خوب)
        • 5(عالی)
      • دانش عمیق از قوانین و مقررات مربوط به کار
        • 1 (خیلی کم)
        • 2 (تا حدودی)
        • 3 (متوسط)
        • 4 (خوب)
        • 5(عالی)
      • دانش تخصصی در زمینه های مختلف منابع انسانی ( مانن استخدام، آموزش و جبران خدمات)
        • 1 (خیلی کم)
        • 2 (تا حدودی)
        • 3 (متوسط)
        • 4 (خوب)
        • 5(عالی)
      • آیا تغییراتی در پیشنهادات برند ما تا کنون متوجه شده‌اید؟ اگر بله، تجربه شما چگونه بود؟
        • نظر کلی شما از برند ما چیست؟
          • آیا چیز دیگری در مورد درک شما از برند ما وجود دارد که می‌خواهید به اشتراک بگذارید؟
            • آیا قبلاً از برند ما شنیده‌اید؟
              • بله

            ساخت پرسشنامه آنلاین

            جهت طراحی پرسشنامه آنلاین حرفه‌ای در ابتدا لازم است در سامانه یوچک ثبت نام کنید و به‌راحتی اولین پرسشنامه اینترنتی رایگان خود را بسازید. در نرم افزار نظرسنجی یوچک ابزارهای زیادی جهت ساخت پرسشنامه آنلاین وجود دارد که به وسیله آن‌ها می‌توانید داده‌های بدست آمده را با کمترین خطا و بصورت تمیز دریافت کنید و بر روی نمودارهای آماری نتایج آن را تحلیل کنید.

            همچنین با امکان جدید پرسشنامه ساز هوشمند نیز میتوانید به راحتی با چند کلیک پرسشنامه خود را متناسب با نیازتان بسازید

            اولین پرسشنامه آنلاین خودتان را رایگان بسازید!